Isi Masa

Hari minggu yang membosankannn, aku duk kat umah saja.. malas nak keluaq.. nak jimat petrol dan tenaga! Aku tak tahu nak buat apa, nak tidur, eh .. aku bukan jenis spesis tidur petang, tak suka! Baik aku lepak kat depan, cuaca pun cerah. Tengok pokok2 dlm pasu yang kebanyakkan jenis berdaun. Menghijau … sejuk mata memandang.. aku tak berapa suka pokok jenis berbunga yang berwarna-warni, walaupun nampak cantik tetapi tak dapat menenangkan perasaan aku!

Sambil2 tu… sempat jugak aku snap beberapa keping gambar pokok! Nampak cantik juga!

Seronok juge yer.. boleh jadikan satu aktiviti baru.







Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: