Makan malam

Makan malam kat kedai yang dekat dengan Annexe…. keadaan yang berangin… ada tanda macam nak hujan…

Aku oder nasi goreng bambu ala thai.. memang sedap… ada seafood..

Tambah pulak dengan sup tulang… memang kauww… makan tengah panasss….. segar bijik mata… sedap sampai ke otak…

Ada jugak satey kat sini…. memang sedap… satey yang kurang berlemak dan berminyak…
Tak sempat nak snap gambar… dah hampir licinn…

Masa makan hujan turun dengan lebat… ditambah dengan angin dan kilat yang kuat… rasa agak kecut perut…. buatnya tertanggal bumbung kedai ni… fuh gempaq! Bila keadaan agak reda, kita orang pun balik!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: