Pantai Teluk Cempedak

Pukul 4 ptg, aku sekeluarga ke PTC…. cuaca agak redup… memang sesuai untuk mandi laut…
Ramai betul orang kat sini… bersantai dengan family masing2….

Aku tidak mandi bersama… aku lebih suka bersantai dipasir dan sambil itu boleh aku snap gambar….. tengok dia orang yang sedang enjoy giler mandi laut….




Aku agak terkilan… bila tengok sikap masyarakat kita…. tengok air kat sini, punya la… hitam… bapak la busuk, macam air limbah…

Air dari longkang, disalur ke sungai dan seterusnya… ke laut…. alamatnya tak lama… la tu..
Pada pandangan aku… masa aku datang, 10 tahun lepas…. laut kat sini nampak cantik sangat… tapi kini macam kureng aje…




Hampir pukul 7.00 mlm, kita orang pun, berkemas pulang….
Kalau panjang umur dan murah rezeki… nanti boleh datang lagi…



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: