Kitty kitty

Seronok main dengan 3 ekor ni… comel betul…

Petang2 suka tidur blakang umah…. tidur menghimpit2…



Bila kena usik… baru bukak mata….. kesian mengantuk sangat…. tapi aku tak kira.. nak main jugak …gerammm..

Mak.. oiii.. bru bijik mata.. ni memang sah keturunan omputih….



Main atas buaian… bila buaian berayun… ha..ha… cuwak giler.. asyik duk panjat… nak pi mana pun tak tahu..



Aku ada tengok photo dlm tranungkite…. ada sekor awet cina, mula2 dia tengok anak kucing dan belai2 penuuh kasihan…. lepas tu… memang tak sangka… dia letak anak kucing tu dan pijak kepala sampai pecah bederai kepala otak…. pakai high heels yang tajam.. tembus bijik mata… fuhh.. sadis gilerr…

Manusia berhati setan iblis…. aku yang tengok pulak rasa tak tergamak nak tengok lama2…
lepas tu seharian… duk teringat pasal gambar tu….

Kucing ni.. binatang yang untuk dimanja2kan …. bukan untuk dizalimi!

One Response to “Kitty kitty”

  1. sweethOneY Says:

    comel gilew yang putih tu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: