Bersenam senang…

Petang tadi.. lepas je waktu asar, terus ketaman mainan… nak bersenam la kununnya… guna bantuan senam yang disediakan…. bergayut , tekan tubi, imbang badan dll…

Lepastu .. bantai naik buaian sama… tak kira walaupun dah lebih2 umur…. nak buai jugak… lagi pun, budak2 tak datang main lagi… masih awal lagi kut! Naik sekejap je, kepala rasa pusing sikit!

Pi duk tekan tubi sekejap… last2 duk baring saja… punya la malass..

Ni masa duk baring.. sempat lagi snap2…

Akhirnya, senaman aku berakhir kat kedai mamak… mintak teh ais segelas… fuh.. hilang hausss…

Kesimpulannya… aktiviti senaman yang gagal sepenuhnya… tiada peluh dari senaman … hanya peluh dari terik matahari… hari ni sungguh panass!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: