Penanggan durian!

Woii.. rasa letih betul pagi ni… lesu layu macam dah tak de air dalam badan … habis tersejat!
Haaa.. ni gara2 makan durian semalam… hari ni, dah dapat penanggannya….

Memang raja buah yang cukup zalim… dah la habis tangan aku tercucuk ngan duri… disiksa pula dengan kepanasan… gelisah jugak nak tidur semalam… padahal hanya makan beberapa ulas je…

Mungkin faktor usia jugak kut… se ingat aku.. masa budak2 dulu, makan main belasah aje… tak de rasa apa2 pun…

Ni.. memang sedap, makan ngan pulut.. letak sikit kepala santan… fuh terangkat… lepas makan kenyang disorong pulak bantal… memang lena sakan!



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: