Lawak bodoo

Ooo… hari ini sungguh panass sekali… dalam umah panas.. kat luar pun panas… dalam keta panas… he..he.. kalau neraka lagi panas nakk…

Tak dapat la aku nak main badminton kat padang! Nanti itam pulak muka!

Kenapa la hujan tak turunn… terpaksa aku siram pokok kat belakang tu.. ni yang leceh taik kucing!

Tadi ada cakap dengan miera merey on dot net… kakak aku yang duk kat gombak… tapi la ni duk praktikal kat taiping… terpaksa tinggalkan anak2 dan laki dia… kesian betull! Dah jadi bujang balik!

Aku pesan kat dia, jangan duk main mata pulak!

Dia gelak aje… tak sempat nyer, sibukk nak mamposs buat keja pratikal…. tidur malam pukul 3 pg dan bangun pukul 6pg setiap hari… studyhard and workhard giler….

Tak pe la… awak bakal jadi pendidik!

Sempat jugak dia buat lawak bodooo kat aku… dia pesan kalau keluar dengan kawan2 pempuan jangan berempat! Nanti ada yang salah faham…

Pelik, kenapa pulak… kan semua pempuan, tak de bahaya nyer… lama jugak aku duk pikir…. dah la panas…

Akak tak nak nanti orang kata kau lemah pundi kencing! sebab 1 daripada 4 orang wanita mengalami lemah pundi kencing! (dia yang gelak sorang2, aku masih blur lagi)

Ceh mangkuk betul!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: