Pasar Malam

Ke pasar malam yang berdekatan dgan umah… beli keperluan memasak dan buah-buahan. Lega… orang tak ramai…. mungkin masih awal!

Selepas tu, singgah makan di KIC aka Kari Ikan Cheras…. restoran mamak la… tapi yang memasak nyer budak melayu…. selalu nyer orang ramai makan kat sini…. tapi semalam agak kureng!

Aku makan nasi ngan sup kambing… embbekkkk… saja nak rasa…. memang lain rasa nyer, tak sama macam sup pak Ali…. dan juga sup sayur-mayur..


Tak dek daun sup…maka tak de bau sup nyer…. banyak bawang la pulak.. kuah kuning aje, letak kunyit kut! Apa2 pun… aku bantai sampai licin, lapar sangat kut!

Minah ni duk sibukk mengeow kat bawah meja… mata kelabu sebelah…cukup spotting bila di ambil gambar nyer.. tak macam kucing aku, yang agak jakun bila berhadapan ngan kamera!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: