Hujan lebat dan Maggi goreng

Tadi aku baru mengeluh pasal panas… pukul 2 tadi, hujan turun dgan lebat… fuh lega… rasa segar dan nyaman…. tak payah nak susah2 siram pokok….. Alhamdulillah….

Tapi time hujan ni .. rasa nak makan maggi goreng…. malas nak singgah kedai mamak, baik goreng sendiri… bukan nyer susah pun… rebus maggi.. lepas tu campak dalam kuali dan pecah sebijik telur… kacau2 sikit…Ha! 3 minit dah siap… makan panas2, sedap ni…

Perkena dengan teh tarik…. punya la panjang aku tarik.. melimpah2 buih dier… baru puas hati… Ha..ha.. jangan time cakap mulut duk berbuih… sudah la… buat malu.. eee.. geli-geleman…

Ni satu masalah lagi… tinggal 4 ulas ajer… tak de sapa nak makan… peti sejuk aku dah berbau nangka… sampai makanan lain pun dah bau nangka…

Aku memang tak gemar buah ni… buat kembong perut…

Seperti biasa… kalu aku duk makan… mesti ada binatang ni… duk buat muka kesian kat bawah meja…

Nasib baik dia tak makan buah nangka… kalu tak, dah lama aku bagi….

2 Responses to “Hujan lebat dan Maggi goreng”

  1. adesss…inesen sungguh muka kucing tuh😀

  2. 13may
    he..he..
    betul tu…
    shah rukh khan pun kalah!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: