Habuan nyer…

Akhir nyer… seperti yang dijanjikan, aku pun mendapat upah nyer….

Pergi makan kat KFC Balakong…. malas nak ke KFC Alamanda… hari minggu, orang ramai sangat…malas nak pusing2 cari parking!

Waktu sampai, orang tak ramai lagi… lega tak payah beratur panjang!
Lepas tu.. fuh sesak… berduyun-duyun orang datang…. orang Malaysia memang suka makan KFC… kaya tokey KFC!

Saja pagi-pagi, letak gambar ini.. biar ada yang tergoda… sedap hingga menjilat jari!
Bila dah kenyang tak rasa nak tapau… hanya tapau tulang sajerrr… bagi makan harimau kat umah….

Lepas habis makan… terus balik umah… rasa macam tak sihat pulak!

Pukul 11 mlm, pergi ke klinik Az Zahrah Bangi.. ambik ubat… mengantuk jugak menunggu.. orang ramai sangat!

Jumpa kawan blog kat situ… nak tegur dia… tapi dia tak kenal Eida… maka ambik gambar dia… tak tahu dia perasan ke tak!

2 Responses to “Habuan nyer…”

  1. Mohd Kamal Says:

    Tengah tunggu ‘habuan’ harijadi dari kengkawan..

  2. aTiE_sOo iN Says:

    eida..huhu sedap sungguh key ep si tuh!!i da letak ur link kat my page..:)
    salam ukhwah..;P

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: