Wanted

Dah lama tak tengok wayang… kali terakhir tengok, dah tak ingat…Banyak sangat filem yang dah didownload, tapi tak sempat nak tengok…

Jadi hujung2 minggu, boleh lah layan… minggu ni tengok cite Wanted lakonan James McAvoy, Morgan Freeman, Angelina Jolie dan ramai lagi..

Aku memang suka filem macam ni.. aksi thriller yang penuh gaya katoon! Banyak aksi gaban, antara nyer… tembakan membelok, tembakan membulat, tembakan menyilang, tempakan jarak jauh berbatu2 dan banyak lagi ! Sungguh katoon…

Mengisahkan kehidupan Wesley Gibson (McAvoy)…membosankan dengan rutin harian sebagai Pengurus Akaun di sebuah syarikat… selalu kena leter dan dibuli oleh bos gemuk… menjadikan kehidupan nyer semakin teruk…. Dikhianati oleh kekasih bila mencurangi nyer dengan kawan baik sendiri… lebih malang ditinggalkan oleh ayah nyer ketika berusia 7 hari. Maka tiada sebab untuk Wesley membencikan kehidupan nyer!

Berjumpa dengan Fox(Jolie) anggota Fraternity pertubuhan bawah tanah yang bertindak sebagai agent melatih pembunuh upahan yang profesional. Membawa khabar tentang kematian ayah nyer yang jugak anggota Fratenity. Fox menyedarkan Wesley yang dia mempunyai kebolehan semulajadi menembak secara membelok. Maka bermulalah episod baru dalam kehidupan nyer!

Haaaaa malas nak jadi tukang cerita… tengok sendiri laaaaaa

Memang rileks tengok filem ni..tak payah banyak fikir.. laju saja..

2 Responses to “Wanted”

  1. Mohd Kamal Says:

    ala..apsal x ajak?? Minat gak citer ni?? tgk preview siap bole elak peluru..mcm matrix

  2. Mohd Kamal Says:

    Alooo…buat per tu??? Senang2 mai kat “Tengok Sana Sini coz ada skit assignment untuk awak. kuhik..kuhik…!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: