Akibat nyer

Ni lah akibat nyer kalu banyak duk makan kepala ikan… tengah hari duk membuta.. sampai terngangga mulut.. bapak la busuk..

Masa ni la aku nak nyakat dia… kalu jaga bukan main sombong… silap usik mau digiget nyer tangan aku… garang siket sejak dua menjak ni… duk mabuk kepayang… kehulu-kehilir mencari mangsa…. biasa la nak tut tuuuuuuuu…




Blog aku dah jadi macam blog kucing la pulak… lantak la… kalu aku letak gambaq muka aku… ada pulak yang termuntah pulak!

Semalam aku punya marah kat si punai ni… nak memancut kat bilik stor.. mahu kena kejar ngan batang penyapu… sayang tak sayang… kalu buat hal siap! Getak je.. aku tak la zalim, sampai nak belasah ngan penyapu.. berdosa tau! Nanti kena makan sumpah dek kucing!

5 Responses to “Akibat nyer”

  1. nama dia punai ker???

    hahha hahha…lawak giler😀

  2. 13may
    heheheee
    tak lah..
    biasa la time marah..
    main panggil je!

  3. tapi sempoi gak nama punai tuh…hehhe

    eh! tu jantan kan??? mesti galak giler…hehhe hehhe

  4. 13may
    yep. jantan!
    playboy nom 1, suka merosakkan
    anak dara org!

  5. Mohd Kamal Says:

    bior le kat dier.. skrg ni kan musim dier tut..tuuutt…!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: