Histeria di SMK Tanjung Lumpur Kuantan

Sekarang ni, kecoh mengenai isu kerasukan dan histeria di SMK Tanjung Lumpur Kuantan. Sebenarnya kes histeria ni dah lama berlaku, dalam 3 bulan yang lepas. Pelbagai usaha dilakukan untuk membersihkan kawasan tu dari gangguan makhluk halus. Tapi semuanya tidak berhasil malahan kejadian histerias semakin menjadi-jadi.

Pelajar yang terkena histeria akan menjerit-jerit, bertutur dengan nada keras, meracau secara tiba-tiba, mengadu sakit sendi, berjalan terbongkok-bongkok seperti orang tua yang uzur, berjalan terhoyang-hayang lalu rebah di lantai dan meronta-ronta seperti dirasuk.

Pelajar tersebut mendakwa mereka nampak makhluk gerun seperti monyet besar yang mempunyai sebelah tangan yang yang panjang, makhluk berbulu lebat, kanak-kanak kecil berkulit hitam legam dan bermacam-macam lagi jenis rupabentuk makhluk halus yang amat menakutkan.



Untuk bacaan selanjutnya

Bila ‘hijab’ mata dibuka

‘Saya nampak nenek kebayan’

Terus diserang histeria

Antara logik dan mistik


Mangsa histeria guna pisau


Histeria di SMK Tanjung Lumpur terus jadi misteri


Cabaran merawat histeria

Terkini

Histeria SMK Tanjung Lumpur semakin teruk

Mangsa histeria keluar suara garau

Eeee.. seram nyer… bila baca cerita-cerita tu…

Pernah jugak masa sekolah dulu, ada pelajar kat sekolah aku kena histeria… tiba-tiba aje dia duk berguling atas lantai.. muka nampak lain macam jer.. menakutkan. Ingatkan dah terkena sampuk, rupa-rupa nyer budak tu ada penyakit sawan.

Tu pun dah nampak menakutkan.. inikan pulak kes yang terkena sampuk dek makhluk halus… eee.. lagi la serammm!

12 Responses to “Histeria di SMK Tanjung Lumpur Kuantan”

  1. A t i Q a h Says:

    tetiba teringat masa zaman sekolah dulu. selalu gak ada kejadian rasuk-rasuk ni. saya selalu jadi tukang pegang je bebudak yang histeria ni. huih. kuat betul meronta-ronta. kadang-kadang, saiz badan kecik je. huhu.

  2. Mohd Kamal Says:

    lebih menakutkan dri “kekasihku Seru”!!

  3. Anonymous Says:

    aku slh sorg mngsa hteria smk tanjung lumpur….mlm ini adalah mlm(khamis mlm jumaat 28.08.2008)dmana 2 org mngsa lain akan dibunuh oleh mkhluk ghaib yg mngaku dirinya ketua d kwsn itu….
    brita slnjut nya…
    kemudian…………………

  4. Putri Mie Says:

    seram tul.. alhamdulillah setakat nie sy tukang tengok jerk org kne rasuk nieh..

  5. Atiqah..
    emmm… berani nyer..
    kalu sy tentu dah gelabah..
    silap2 pengsan kat situ gak!

    mohd kamal
    yerr.. betul tu..
    hantu “kekasihku seru” tu nak
    awek dier jer… kalu bg tentu dah
    tak kacau lagi..

    anonymous
    biar betul… seram mendengar nyer..

    Putri mie
    emm sama la… jgn duk dekat..
    takut tersampuk sama… parah tu.

  6. aku bdk sek men tg lumpur..bdk form1 sek niey..br td bdk kls aku kne..trkejut gak aku coz die dh lme x kne..dlu mse die first time kne kecut gak aku tp skunk dh x tkt sgt..mmg mremang dgr die jrt..klaw x clap niey kali ke 4 die kne..cian tol r..

  7. Anonymous Says:

    saya pula tak takot dengan hantu-mantu ni…

    kalau saya jumpa saya buat 2 perkara pada hantu itu.

    1. jemput hantu tu makan taik ayam bawah rumah

    2. Saya sendiri kasi bungkus hantu itu buat nasik lemak.

    haha!

  8. kat area sini, 2,3,4 hari lepas…sibuk ngan hantu gak…pengundi hantu😀

  9. Mohd Kamal Says:

    terlewat bangun SUBOH plak.. ni pun hantu gak!!

  10. green apple Says:

    tapi histeria ni naper selalu kena kat pompuan?

  11. gerlz
    emmm.. kalu sy, dah lama cabut..
    tak nak skolah kat situ… takuiii.

    anonymous
    weh -wehh.. cakap besaq nooo.. silap hari bulan engko yang jadi nasik lembik.

    13may
    hantu2 kat situ dah kena bungkoss dah.

    mohd kamal
    tu nama nyer hantu tidor mampos.. keh keh keh

    green apple
    emmm .. kut budak pompuan ni mudah lemah semangat… nak2 buang pulak benda kotor merata2… tu mudah kena.

  12. lelaki pun ade yang kena rasuk cmni yang paling penting keimanan di dada kene kuat n sentiasa berpegang teguh pada ajaran islam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: