Penutup Pertandingan Bunga Api Antarabangsa Di Putrajaya

Semalam sempat jugak aku pergi tengok tandingan Bunga Api Antarabangsa 2008 (MIFC 2008). Kira malam last pertunjukkan…. malam kemuncak “Grand Finale”.

Persembahan dari pasukan negara Australia yang bercirikan “pyrotechnics” iaitu percikan bunga api yang diiringi alunan muzik selama 30 minit. Memang marvelous muah muah muah…

Semalam langit Putrajaya bermandikan cahaya yang berwarna warni dari percikan bunga api. Sungguh mengagumkan.. terpaku aku melihat nyer… ditambah pulak dengan bunyi letupan yang kuat… fuhhh bisa mengegarkan jantung…

Orang memang ramai gilerrr… berduyun-duyun datang. Ada jugak yang terkandas kat jalan tak sempat sampai… emmm… tengok bunga api dalam keter je la…

Mujur aku keluar awal dapat parking kat bahu jalan… malas nak masuk parking… nanti jemmmm gilerrr bila nak balik…

Emmm… sempat jugak la aku ambik gambar bunga api…













Malam ni pun ada jugak bunga api merdeka.. dataran merdeka… waaa tak sanggup nak pi.. jauh lol… jemmm pulok… orang lagi ramai gilerr… rasa-rasa nyer warga asing yang lebih banyak dari warga malaysia…. dia orang pun tumpang merdeka sama.

One Response to “Penutup Pertandingan Bunga Api Antarabangsa Di Putrajaya”

  1. Mohd Kamal Says:

    baru nk ajak pi tgk.. tapi dh x sempat!! Tgk kt tv pun jadi la…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: