Lagi lagi lagi award dari TSS

Tengok tajuk tu… berapa banyak lagi daaa… makna nyer saudara Kamal TSS tu memang banyak bagi award kat sayer…

Kali ni dia bagi award blogger paling mesra… malu nak tulis kat sini…. macam tak jerr kan… kan nini kan..

Apa-apa pun.. tima kasih yerrr… kalu ada yang memberi, dengan senang hati sayer terima…

Lepas ni saya nak bagi kat En. 13 May… En ni memang betul2 mesra… semua dia layan… baguih betuil noooo….

Jugak nak bagi kat kak Rose.. memang mesra

Lupa pulak nak letak nama Tan sri Kudu… beliau pun mesra jugak… jangan marah yerr Tan Sri.. kalu marah nanti kena jual… sapa yang nak beli ekk?

4 Responses to “Lagi lagi lagi award dari TSS”

  1. woohooo!!!

    tima kasih😀

  2. tahniah…best

  3. bagi?? ye ker?? biasa nyer jual..xpenah kasi free!!

  4. i3may
    sama-sama

    tom yam
    tima kasih

    mohd kamal
    ooo.. kena bayaq ke?
    nak guna cek ke sampul raya?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: