Letih maa

Aku letih.. dier pu pun letih jugak.. tengok muka macam nak makan tuan jerr…

Aku posa.. dier dah makan 3 kali.. tapi letih dier mengalahkan aku… bapok la pemalas kucing ni..

Aku bosan… dier pun buat muka bosan.. melebih-lebih pulak..

Tidur nak tempat empuk… pilih punya pilih.. last- last atas perut aku jugak dier landing..

Best perut tuan dier leper dah tu ada bunyi lagu keroncong didalam nyer… nafas pulak semput-semput.. lagi rasa asyikkk ..

Kucing ini, muka nyer semakin buruk.. mungkin dah masuk alam tua…

Menu malam ni nasi ayam… yang akan dibikin sendiri…. ini sudah bagoss… rajin betul aku.. sejak bulan puasa ni…

Maka kucing ni sedang menunggu habuan nyerr…

4 Responses to “Letih maa”

  1. Mohd Kamal Says:

    keke.. kucing tu pun bosan nengok tuan dier. aku plak bulan pose ni cepat plak letih.. nak publish n3 baru pun xde feel!!!

  2. sweethOneY Says:

    hihi
    boleh npk ke muke makin burok?

  3. comey nye la kucing tu posing..
    😀

  4. mohd kamal
    bosan pun dier kena ghadap muka tuan dier… kalu tak nanti kena posa gak.
    Biasa la penyakit dibulan posa!

    sweethoney
    Dah ada banyak parut jerawat…
    dan jugak garis2 penuaan!

    ezo
    yupp… dier ni dulu nak masuk top model… tapi sy tak kasi!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: