Lagi award dari Putrie Mie

Hari ni banyak betul award dan tag yang aku dapat… letih jugak nak kena naik turun pentas… apa-apa pun terima kasih la…

Tapi award kali ni, aneh sikit… ada ka patut Award Orang Utan… macam silap pencalonan pulak…
Bila la nak dapat award mesra kucing… ada sapa-sapa nak sponsor ker?  Kalu ada jangan lupa letak nama chek naaa… 
Ni dia award Save Orang utan dari Putri mie aka putri munyit… he he heeee jangan marah.. nanti kena jual pada munyit..
Sapa yang patut aku bagi ekk?  
Aku rasa June yang paling sesuai… sebab dia suka katak!
sudi -sudi la yerrr..
Wikipedia Orang Utan
>
>

8 Responses to “Lagi award dari Putrie Mie”

  1. erkk,, ada kena mengena ka katak ngan org utan? hehehe.. pape pon tima kaseh la sudi bagi award.. save urang utan save the world..:)

  2. June
    hehehee… sebab mewakili haiwan sedunia..

  3. wahahaha, dah leh jadi duta haiwan ni.🙂

  4. hamboi.. hang pggl putri munyit kt aku no..
    n3 haku yg psl munyit itu tela mjatuhkn saham aku..
    ouh tidakkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. hahahaaa… memang suker menyakat tuan putrie.. bila lagi.. sapa cakap menjatuhkan saham… namamu menjadi sebutan…

  6. hehhe…congrats!

    😀

  7. nice blog.. happy blogging salam ramadan from rezdrake

  8. riezal
    tima kasih, singgah kat sini. Silalah dtg lagi..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: