Kutip kad raya

Aku baru habis berkhusus membuat biskuit raya… jadi hari ni.. aku nak kutip kad raya yang telah diberi…

Kad raya dari Kai

Kad Raya dari HoneySour

Kad raya dari Yumi


dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Adakah ini jugak kad raya??????????????????????????????????????

Yang pasti aku tak nampak sebijik ketupat pun…. ada makna ni.. 2 in 1…

Memang prihatin.. bukti nyer kiter semua dapat duit raya sorang sekupang… mak aii.. tima kasih banyak-banyak… sungguh niaqmat…


Apa-apa pun Selamat menyambut hari raya…

5 Responses to “Kutip kad raya”

  1. tunggu punya tunggu punya tunggu..
    kad raya untuk akak mana daaaaaa..??
    ;p

  2. tunggu punya tunggu punya tunggu..
    kad raya untuk aku mana daaaaaa..??
    ;p

    selamat hari raya!

  3. tunggu punya tunggu punya tunggu..
    kad raya untuk saya mana daaaa..??
    ;P

  4. eida,
    akak pun dpt kad dr tok denan….

    bday akak ari tu pun siap bg adiah jam u..rajin sungguh org umno ni kan… terima je w/pun den x g ngundi ari tu

  5. sila la amik kad raya dari sya…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: