Kutip kad raya

Aku baru habis berkhusus membuat biskuit raya… jadi hari ni.. aku nak kutip kad raya yang telah diberi…

Kad raya dari Kai

Kad Raya dari HoneySour

Kad raya dari Yumi


dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Adakah ini jugak kad raya??????????????????????????????????????

Yang pasti aku tak nampak sebijik ketupat pun…. ada makna ni.. 2 in 1…

Memang prihatin.. bukti nyer kiter semua dapat duit raya sorang sekupang… mak aii.. tima kasih banyak-banyak… sungguh niaqmat…


Apa-apa pun Selamat menyambut hari raya…

5 Responses to “Kutip kad raya”

  1. tunggu punya tunggu punya tunggu..
    kad raya untuk akak mana daaaaaa..??
    ;p

  2. tunggu punya tunggu punya tunggu..
    kad raya untuk aku mana daaaaaa..??
    ;p

    selamat hari raya!

  3. tunggu punya tunggu punya tunggu..
    kad raya untuk saya mana daaaa..??
    ;P

  4. eida,
    akak pun dpt kad dr tok denan….

    bday akak ari tu pun siap bg adiah jam u..rajin sungguh org umno ni kan… terima je w/pun den x g ngundi ari tu

  5. sila la amik kad raya dari sya…

Leave a Reply

