Belum selesai

Dalam minggu ni… sibuk yang amat.. ada lori pasir terbalik depan umah… kerja pembersihan giat dilakukan… semua jiran tertangga turut  membantu… gerammm ni gerammm..

Acah jerr.. saja nak buat lawak bodohh kat sini…

Sebenar nyer kerja mengecat.. bertambah lagi… dah siap cat ruang depan… nampak cantik… lalu membukak mata si sponsor… terus mahu di sponsor lagik… cattttttt ruang yang lagik.. lagik..dan   lagikk… pendek kata satu umah… aku jugak yang terkena cat… auwww…..

Tak mengeluh.. cuma manusia ni tamak… bila upah free… bagi betis nak paha… nak lawan nanti kena fire… yess sir jerr lahhh…

Pergi kedai cat… ingatkan cat tu, bancuh pakai main campur-campur jerr… rupa-rupa nyer guna mesin khas pembancuh… perak jakun tonggeng.. baru tahu…



Jadik umah aku sekarang.. dalam proses mengecat.. amat bersepah macam dilanda topan… mana tak nyer… orang yang nak mengecat hanya dapat menjalankan tugas nyer.. lepas time keja jerr… lambat la.. nak siap… Saborr jerrr lah.. kalu nak cantikkk!

4 Responses to “Belum selesai”

  1. ~Eila @ Along~ Says:

    eida..proses mengecat mmg rumah berselrak..lepas siap tu..wow!..macam masuk umah baru tau..

  2. tak tahan lori pasir terbalik tu..
    baru nak caya…muahahaha…

    rajin betul ye anak dara sorang ni..
    ada ciri2 ibu dan isteri mithali ni..
    boleh mengecat rumah kalau laki x nak cat…hahaha

    harus kena bunuh laki itu..
    kui kui kui

  3. sweethOneY Says:

    gigih la eida ni
    cat sowang2 lak tu
    kagummmmmmmmmm😀

  4. jng lupa tunjukkan hasil …sebelum dan selepas …

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: