Sama ke?

Gambar ghimau aku.. sama.. kan.. tu keturunan dier la…

Kebetulan pulak.. aku sibuk duk melayan blog… dier pulak sibuk duk menyentel…

Sapa yang tak geram kalu macam ni..

Tapi lepas raya ni… si ghimau ni sakit mata… berair dan bertaik jer mata dier.. kesian..

Akibat duk skodeng anak dara orang… nget.. nget.. ngettt..



11 Responses to “Sama ke?”

  1. ciannya ghimau tu sakit mata..
    dah ok ke sekarang ni?

    tu la..siapa suruh skodeng anak dara orang…kan dah kena…
    sib baik tak tumbuh ketumbit…
    hahahaha…

  2. RieNa.YuMi Says:

    chummel olkes….yumi teringin nak bele ghimau nih juge…tapi susah coz akak tak suke ghimau…

    nnt lah dah pindah umah sendiri baru leh bele sekor….

  3. salam pagi jumaat akak eida itteww..

  4. gambor no3 tu ghimau cam terkujat je, ngko sergah dia eh?

  5. [S]itie [B][U]m [B][U]m Says:

    auw…kucing!! ct suke..ct suke..

  6. Banyak2 binatang.. kenapa binatang itu yg menjadi pilihamu.. Aummmm. He2..

  7. ezo
    emm.. sekarang ni, mata dier dah ok sikit..

  8. sweethOneY Says:

    ngeh2
    mmg nak sama laa
    hik3..
    adek badek tu😛

  9. ehh ehh… lebih kurang sama ler yang… hihihi…

    sian dia sakit mata… mebe sbb cuaca sekarang ko kan yang, kalau tak hujan tu, mmg panas sgt2…

  10. encemnye rimau tuh…
    wahhhh
    nak pegang boleh tak?
    kem salam kat die eah..
    geram tengok die..
    macho sungguh!

  11. comeinyaygkalerputihtu,ktkedaimanaek?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: