Layan perut

Sekarang ni… aku sedang melayan lagu keroncong yang sedang didendangkan oleh perut aku… sungguh merdu lagik mendayu… meruntun jiwa raga ku…. 

Haaa… ni la akibat nyer… kalu tak makan tengahari…  
Mujur ada bekalan hayat untuk perut aku…. 3 peket biskut dalam beg… terus disantap dengan lahap….  hahaha… tu sebab kenapa orang pempuan suka beli dan bawak beg… macam-macam boleh taruk!
Terus balik umah malas nak singgah mana-mana…. sekarang tengah ujan… 
Kalu kat umah dapat layan maggi kari.. sedap ni… 
Sabar yer perut..

3 Responses to “Layan perut”

  1. myzatulHanim Says:

    kl prt dh lapo..
    maggi pon leh jd sdp:)

  2. salam,
    nampak macam sedap,
    tapi jaga-jaga,
    kalu itu biskut khong guan ada melamin, yg memang akan menambah kesedapannya🙂

  3. ezo pun suka biskut ada gula ni..

    kalau biskut kosong, tak berapa nak layan..

    heh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: