Try Minyak wangi Avon

Tadi aku boring sangat… … tak larat duk menghadap tv… hari sabtu… citer katon dari pagi sampai la tengahari… lepas tu petang citer hindi… wuhhhh tak leh jadik….

Saja mengatalkan diri… keluar rayap jap.. tanpa haluan… singgah jap kat Avon… asyik2 sini jer yang aku duk pi… hampess…

Selalu nyer aku beli alat2 makeup ataupun produk Anew… tapi entah macam mana…. rasa nak beli minyak wangi.. lak… ni berjangkit ngan entri Ezo la … dah kena santau kut…

Kebetulan lak…. beli sebotol dapat percuma sebijik beg kecik … nampak macam kotak jer… bagus benar la… boleh buat isi video kamera… muat2 gitu…

Bau kira okey la… tak kuat sangat… tak da pulak orang kat sebelah sampai pening muntah2 lak… kalu ada pun mungkin kes lain kut…

Balik rumah tekak dah rasa sakit… uuu .. perik rasa nyer…

2 Responses to “Try Minyak wangi Avon”

  1. myzatulHanim Says:

    waaa…
    anim pon bjangkit ngn ezo gak..
    td g body shop.
    cdang nk bli perfume gak.
    tp xjd..
    lain kl myb..

  2. haha..
    berjangkit sudah dgn entry ezo..
    kui kui kui..

    besh ek minyak wangi ni..

    nnt bila2 nk beli utk awek ar..
    cuma x reti pilih mana yang ok je..
    huhu

    ~ hanim pun berjangkit gak smpi g bdoy shop?
    hehehe..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: