Muka-muka baru

Haaa… ini dia muka-muka baru.. belakang rumah aku…


Bertaik mata pulak ngko ni…


Yang ni pulak.. tengah duk beringus idung… selsema… Aku pun tengah selsema jugak…musim selsema kut sekarang ni…


Jangan salah sangka… aku tidak mencekik kucing ini… tetiba jer dier keluarkan lidahnya… mungkin tak suka aku ambik gambar dier kut! Huh.. aku peduli apa… sapa suruh mai kat umah aku.. kan dah kena..

Mereka ini akan menjadi peminat setia aku…. time aku sibuk duk siang ayam atau ikan…. masing-masing duk buat muka kesian… mata sedikit kuyup… kemudian ngan aksi pejam celik yang akan meningkatkan tahap kesian…. meow.. meow… meow…

Muka kurang comel…. nampak macam muka musang pulut… kerana mempunyai bentukmuka panjang… malang bagi seekor kucing….

7 Responses to “Muka-muka baru”

  1. Ungku Nor Says:

    sadis sungguh muka sekor-sekor tu..hehehe

  2. kuucinnnngg….haha,dah kata hantu kucing..kucing mana2 mira excited..meowmeowmeow…

  3. sweethOneY Says:

    ko suka kucinggg ek??
    sakan melayan😀

  4. Mohd Kamal Says:

    part yg x best bila bela kucing, time dia ‘melabur’ merata. bole pitam bau haruman dier..

  5. antar aa p klinik..then bagi replacement milk kalo kecik lg..skrang nih ada pasir yg kalo kucing kecing or berak kt situ jd ketul2..senang nk buang..yg plng interesting..ada bau epal,limau,tk busuk aa lu pnya umah nnti..

  6. Bagusnya eida ni. Peminat kucing ya. Orang yang suka kucing ni adalah mereka yang ada rasa kasih sayang. Kucing hanya suka dekati orang yang penyayang jer.. dia tak suka dekati orang yang panas baran. Kucing memang tau buat pilihan …

  7. kucing adalah menatang yang sangat comey..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: