Bunga -bunga cinta

Salah satu benda yang bes kat Fraser Hill… bunga… bunga.. dan bunga…

Macam-macam jenis bunga ada… kembang mekar… Bila tengok.. hati pun rasa berbunga..

Salah satu aktiviti aku kat situ… mengusha bunga… sambil mengambil beberapa keping photo…

Di antaranya adalah..




Aku tak tahu apa nama bunga ni… pokok dier besar… …. aku panggil bunga skirt… nampak cam skirt kan kan.. tundokk jer… pemalu tul..





Meh jamu mata lagik…





Dan lagik… sampai mata korang kenyang..




Jugak lagik… aku kan suka mengusha…




Diakhiri ngan bunga taik ayam utan ni… gatal tangan pi pegang… emmm.. busuk nak mampos… nyesal…

5 Responses to “Bunga -bunga cinta”

  1. waaa…comeii…
    memang kenyang jamu mata kat sini..
    ermmm..teringinnya akak nak pegi sana…cantik sungguh bunga2 tu kan..mesti bau harum semerbak je bila euda jalan2 tu..

  2. eerrkk…kenyang tul kita dijamu mata oleh tuan umah..wakakaka
    beshkan p sana…segar bugar fower2 tuh…

  3. Hidayah Admar Says:

    ouh dah lama tak g Fraser..
    best sgt.. sejuk jer..

    sgt relaxing ! hehehe.. and the flowers are so beautiful too😉

  4. ammvoiii, chomeyyy n chantekks flowerrs itteww

  5. ~Eila @ Along~ Says:

    eida…byknya bunga..hhee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: