Sungguh mengoda

Semalam… aku telah berjaya melepaskan kempunan… kempunan disiang hari, nak makan burger.. yang pasti bukan sebarang burger… jauh sekali burger Ramli mat-mat gitar tong…

Tapi yang iniii.. burger mcD aka Double Cheese Burger…. cissss sungguh mengada-gadakan… nasib baik bukan burger King, kalu tak susah tul nak cari…

Sapa la yang tak tergoda, kalu macam ni ghupa dier.. melampau-lampau cheese dier… kan dah comot!

Memang mengoda batin… sehinggakan makhluk kat bawah ni pun, terbeliak bijik mata silap haribulan boleh juling… mula la tu duk menelan ayaq lioq..

Memang sedappp… gigitan pertama… ngaummmm…. luas nyer mulut, macam mulut harimau… sapa yang makan ni… tuan ke kucing? Harimau makan lol…

Godaan terlalu kuat kan… nafsu pun dah menguasai diri… kini, makhluk comel ni dah hilang sabar… maka tangan pun dihulur… aikk, mau mintak maaf kaa… raya belum lagi..

Wokey-wokey.. sabar sikit… jaga sikit perangai tu.. kan ada yang kena lempang… Nahh… ambik bau ni.. tak de nak kongsi-kongsi… mulut engko busuk.. tolong hormat sikit kat tuan engko…

Maka manusia yang rakus ni pun meneruskan kerangkusan nyer… haa… gigitan kedua pun menyusuli… hebatkan, dah tinggal separuh.. ni mulut saiz xxl ker? (Adusss.. terkehel mulut aku duk ngaga luas-luas)

Lagi sekali aku pandang lagi kat bawah… haaa mata makhluk ni, dah berkaca… nak nanggis la tu, mintak kesian….. Perasaan nyer sungguh terharu bila tengok burger ditangan sudah hampir separuh… tapi dier belum merasa lagi… hanya bau menyusuk ke perut!

tak tipu.. betul kan?


Kesudahan nyer bagaimana… dapatkah makhluk ni merasa?

Entri yang sangat mengoda ini bukanlah bertujuan mengoda sesiapa… tetapi sekadar menceritakan, bagaimana tuan empunya burger menikmati kelazatan Cheese Burger… Kalu sudah tergoda, malam nanti pergi lah cari… tapi jangan tersilap cari…

15 Responses to “Sungguh mengoda”

  1. woi eida…sangat menggoncang perot aku

  2. arini akak masak asam pedas daging tetel..best woooo..
    *tetap tanak kalah gak ;p*

  3. cek yot
    haa.. jgn sampai tercabut perut pulak yer..

    ungku nor
    asam pedas tu memang feberet.. daging tetel tu apo kebenda?
    *Ye laaa akak menang ;p*

  4. silap time la mai masuk blog hang😀

  5. mentholated Says:

    Alahmak…

  6. erkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! burger n daging tu tak heran okeh, tapi tang cheeseeeeeeeeeeeeee tu ya amponnnnnnnnnn…. perut dok berbunyik nihh haa… uhukk…

    sian laa tengok muka kucing tu.. adehhh….

  7. 13may
    haa tu laa.. hang langkah kaki kiri..

    mentholated
    hi. tq coz singgah sini.

    pearlej
    tergoda nooo.. kat cheese tu.. coz kuning sangat!

  8. myzatulHanim Says:

    arrghh..
    double cheese!
    my fav!

  9. entry ni sangat besh..
    menggelikan bulu kaki..
    hehehe..

    berkaca2 je mata makhluk comel tu..
    macam mengerti kesedapan dabel cisburger itu..

    cheese gile banyak..
    memang puas ati la makan kan?
    xpe, aritu ezo dah telan pun so puas hati dah..
    😀

  10. myzatulhanim
    ha ha ha.. tergoda kan.. sama la feberet jugak

    ezo
    haa.. makhluk tu tak leh nampak tuan dier makan apa pun.. semua nak kongsi..
    ya.. betul, byk giler.. kalu sikit.. teruk la sibadut tu kena belasah.. bakar idup2

  11. sungguh lah menggoda itu cheese burger, nak cari lah for buka🙂

  12. haha..
    mesti la dia nak kongsi,
    sharing is caring kan..
    hehe..

    ye, jom belasah ramai2 kalau cheese sikit..
    sebelum bakar kite simbah asid dulu..
    hahaha..

    kijam3..

  13. waaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    mmg menggoda lor
    ciss..tetibe plak nk mkn double cheese burger..hahaha
    eee..btol la, mata tucin tu cam berkace2 kan

  14. green apple Says:

    over ok cheese dia.

  15. waaa..ni yg terasa nak makan mcD..*xpe2.balik umah esok akanku singgah mcd*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: